رژیم غذایی سالم، بیماران نارسایی کلیوی پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی سالم، بیماران نارسایی کلیوی پس از پیوند کلیهرژیم غذایی سالم، بیماران نارسایی کلیوی پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه موثرترین درمان برای بیماری مرحله انتهایی کلیه (ESRD) در حال حاضر است. از آنجا که از طولانی مدت دیالیز باعث مصرف کمبود پروتئین، و بیماران با پیوند کلیه اغلب از درجه های سوء تغذی مختلف رنج می برند. اینجا، در این مقاله به ارائه اطلاعات بیشتر در یک رژیم غذایی سالم. من امیدوارم که آن می تواند کمک به شما برای مراقبت بهتر از خود. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان.

مصرف طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده ایمنی نیز تاثیر می گذارد سوخت و ساز بدن بیمار، که منجر به اختلالات نمایانگر HLP (چربی خون)، دیابت، فشار خون بالا، الکترولیت، و غیره در این مورد، سوء تغذیه می تواند به این ترتیب کاهش، حفظ یک رژیم غذایی سالم، نرخ بقا را افزایش نقش مهمی بازی کند.

1، میزان متوسطی از مکمل پروتئین.

برای بیماران بعد از پیوند کلیه، نیاز سینتر پروتئین کافی وجود دارد. افزایش عرضه می هورمون پروتئین تسهیل است که باعث عوارض جانبی، کاهش مصرف پروتئین عضله. اگر بیمار به دیالیز نیاز بعد از پیوند کلیه، برای بیماران مبتلا به پروتئین طبیعی مفید است. پروتئین با کیفیت بالا برای بیماران، مانند ماهی، تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، و غیره پروتئین های گیاهی خواهد بار در بیماری های کلیوی uhushit بیماران کلیوی را افزایش دهد.

2، کم چربی و کلسترول

HLP (چربی خون)، فرکانس تا 60٪ می توان با کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی ایجاد می شود. و رژیم غذایی تا نور لازم است که بیمار. به عنوان روغن نباتی، کدو تنبل، سیب زمینی، و غیره، ممکن است کمک به بیماران کاهش کلسترول خون. علاوه بر این، محدود کردن مصرف چرب، سرخ شده در روغن غذاها، مانند زرده تخم مرغ، تخم مرغ، پوست خوک، و غیره

3، شکر پایین

گلوکوکورتیکوئیدها می توانید اختلالات سوخت و ساز گلوکز و مقاومت به انسولین به دیابت شود. علاوه بر این، هیچ قدرت ممکن است به دیابت بیمار را افزایش دهد.

4 ها، مواد معدنی و ویتامین ها اضافه

میوه های تازه و سبزیجات به نفع بیمار است. با این حال، قارچ سفید، قارچ سیاه و سفید، قارچ، خرما مناسب برای بیماران نیست.

اگر شما سوالی در مورد بیماری های کلیوی، و یا میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، لطفا ارسال یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ما، و یا ترک یک پیام در وب سایت. ما خوشحال به شما کمک خواهد شد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: